Настройките за бисквитки
Меню
Моята количка

Доставка

Какви са начините на достаква, които Maxshop.bg предлага?

Искаме да сме най-добрите и затова работим с най-добрите. Всички продукти, които ще откриеш на сайта се доставят с куриерска фирма ЕКОНТ ЕКСПРЕС.

Каква е цената на доставка?

Цената на доставка се изчислява на база тарифите на нашите партньори - Еконт Експрес, като по време на завършване на поръчката ти ще получиш цена за куриерската услуга в реално време.

Какво е времето за обработка на поръчаните от мен продукти? 

За да сме най-добрите, знаем, че трябва и да сме бързи. Всички поръчки в Maxshop.bg се обработват в рамките на същия ден и се изпращат заявки за подготовка към склада. Още същият ден, куриер на Еконт Експрес минава и събира всички подготвени пратки, за да може да ти достави продуктите.

Какъв  е процесът на обработка на поръчкката ми? 

Държим да знаеш какъв е процесът ни по обработка на твоята поръчка.

Когато направиш своята поръчка, ще ти изпратим имейл, чрез който да те уведомим, че поръчката ти е постъпила в нашите системи и ще бъде обработена.
Ако си направил поръчката си в работно време от 9.00 до 17.00, в дните от понеделник до петък - наш консултант ще се свърже с теб по телефона в рамките на 45 минути постъпването на поръчката ти.
Ако поръчката ти е направена след 17.00 часа или през почивен ден, наш консултант ще се свърже с теб на следващата сутрин.
След като удостовери поръчката и данните за доставка, той подготвя цялата информация за твоята пратка и изпраща заявка за подготовка на пратката ти към склада.
Всички продукти от поръчката ти се проверяват от нашите консултанти в склада и когато се уверят, че не притежават никакви фабрични дефекти - опаковаме внимателно продуктите ти.
Когато поръчката ти бъде взета от куриера, ние ще ти изпратим нов имейл, с който да те уведомим, че може да очакваш доставка в рамките на 24 часа.

Какъв е срокът за доставка?

Всички поръчки се доставят не по-късно от 5 /пет/ работни дни от деня на обработване на поръчката, като нашето старание е ти да получиш продуктите си в рамките на 24 (двадесет и четири) часа от поръчката.
Поръчки, заявени през уикенда (събота и неделя) или на официален празник, се обработват на първия работен ден, който следва денят на поръчката.

При какви обстоятелства може да се забави поръчката ми?

Има обстоятелства, които не зависят изцяло от нас и ние не носим отговорност за настъпило забавяне, ако някое от изброените е налице:

Предоставил си ни грешен/непълен телефонен номер или имейл и не сме успели да потвърди поръчката ти;
Не сме успели да се свържем с теб, за да верифицираме данните от твоята поръчката;
Предоставил си неточен или несъществуващ адрес за доставка;
Възможно е да настъпи забавяне и поради наличието на технически повреди, лоши метеорологични условия, форми на стачи действия и/или протести, непригодна пътна инфраструктура, както и други форсмажорни обстоятелства, които не зависят от нас;
Ако не съдействаш и осигуриш условия, и условия за доставка на стоката на посочения адрес, в посочен от куриера срок.

Как мога да платя? 

"Неос 2" ЕООД полага непрестанни усилия за развитието на онлайн магазина Maxshop.bg, с което искаме да направим пазаруването бързо, лесно, удобно и приятно. На този етап, поддържаните от нас методи на плащане, са:

-          Наложен платеж– Ще платиш, в брой, на куриера, когато ти достави пратката. 

-          Наложен платеж (чрез ПОС терминал)  - Ще платиш чрез карта (ПОС терминал) на куриера, когато ти достави продуктите.
Забележка: Всички видове плащане от тип "Наложен Платеж" се изплащат от ЕКОНТ ЕКСПРЕС към "Неос 2" ЕООД под формата на "Пощенски Паричен Превод", поради което ще получите касов бон само от куриера. 

Искам да си поръчам, но искам да прегледам продуктите преди да платя. 

И точно така трябва! Всички поръчки от Maxshop.bg са със задължително включена опция "Преглед и Тест" без да е необходимо да го изискваш изрично. При всяка доставка имаш право да отвориш плика, да видиш и премериш продуктите преди да извършиш плащане към куриера. В случай, че констатираш нарушена цялост на опаковката, евентуални повреди, драскотини и други видими забележки по продукта, те молим да се свържеш с наш консултант на телефон: 0898 719 431 или имейл: neos_eood@mail.bg

Ако приемеш пратката без забележки и си заплатил на куриера, това се приема за потвърждаване от твоя страна, че продуктът отговаря по описание, вид и състояние на поръчаното.

Всичко описано по-горе не те лишава от твоите потребителски права по чл. 112-115 от ЗЗП.